close
TripAdvisor Travel Map
I've visited 108 cities in 15 countries.
My Favorite Destinations
Search millions of traveler reviews, articles, lists and forums on TripAdvisor:

這個網站叫TripAdvisor。原本這只是一個我放在Facebook上的應用程式,偶然發現它也可以放在自己的網誌上,所以就貼了上來。原本我最想放的地方是左邊的欄位,這樣我可以常常看到自己去過的地方不斷的增加。不過這圖實在太大了,只好放在文章裡。

108 cities, 15 countries
國家部分應該是沒錯 城市部分有的地方只是稍作停留或走馬看花

還沒統計前,我覺得我去過好多地方
但統計出來後,看著整面世界地圖,我開始懷疑真的去過那麼多地方嗎?

而且還超集中,幾乎都在歐洲!!

而心中還有好多未實現的旅遊計劃,好像也都還是在歐洲

最愛的地方我只列了11個,每個地方點進去都有相關的介紹

至於
Where is my favorite destination? I put Taipei in the first place without second thought because I am sure no matter how many places I want to visit and have ever been, home is nevertheless my favorite destination.

arrow
arrow
    全站熱搜

    EnroutetoVincent 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()